1.Обговорення питання протидії булінгу на загальношкільній батьківській конференції
Батьки здобувачів освіти
Вересень
Директор
Вітечек Н.І.,практичний психолог Мельник В.О.
2.Засідання методичного об’єднання класних керівників на тему «Булінг.Види,прфілактика в учнівському середовищі»
Жовтень
Заступник директора з ВР
Микитенко В.О.
3.Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом»1 – 11 кл.
Листопад
Практичний психолог  
Мельник В.О.
4.Контроль стану попередження випадків  булінгу
Нарада при директорі
Грудень
Директор
ВітечекН.І.
5.Круглий стіл для педагогічного колективу «Протидія булінгу в учнівському середовищі»
Педагогічний колектив
Січень
Практичний психолог  
Мельник В.О.
6.Вивчення законодавчих документів, практик протидії цькуванню
Педагогічний колектив
Упродовж року
Заступник директора з ВР
Микитенко В.О.

Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти
1.Проведення ранкових зустрічей  з метою формування навичок дружніх стосунків
1-4
Упродовж року
Класні керівники
2.Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять 1-11кл.
Упродовж року
Класні керівники  
3.Робота відеозалу . Перегляд кінострічок відповідної спрямованості 5 – 11кл.
Упродовж року
Учителі  інформатики,практичний психолог Мельник В.О.
 
4.Засідання дискусійного клубу старшокласників «Як довіряти й бути вдячним» 9-11кл.
Лютий
Педагог-організатор
Кожухівська І.В.
5.Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії 1-11кл.
Упродовж року
Класоводи, учителі літератури, історії
6.Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінг» 1-11кл.
10-14 грудня
Класні керівники, учителі правознавства, практичний психолог школи
7.Проведення заходів в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» 1-11кл.
Березень
Класні керівники, учителі-предметники.

Психологічний супровід
Діагностичний етап
1.    Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти;
–      опитування (анкетування) учасників освітнього процесу;
–    діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів;
–     дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах;
Усі категорії учасників освітнього процесу
 Упродовж року
 (За потребою)
 
Класні керівники,
Практичний психолог
Мельник В О.
2.Діагностика стану психологічного клімату класу
1-11кл.
Упродовж року
Практичний психолог
Мельник В.О.
3.Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час 1-11кл.
Упродовж року
Практичний психолог  
Мельник В.О.
4.Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу 1-11кл.
Упродовж року
Практичний психолог  
Мельник В.О.
5.Профілактично-просвітницька, робота з учасниками освітнього процесу 1-11кл.
Упродовж року
Практичний психолог  
Мельник В.О.

Робота з батьками
1.Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі»1-11кл.
Упродовж року
Класні керівники  
2.Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини
1-11кл.
Упродовж року
Практичний психолог  
Мельник В.О.
3.Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті»
За запитом
Березень-квітень
Практичний психолог  
Мельник В.О.
4.Інформаційна робота через інтернет-сторінки
 
Упродовж року
Заступник директора з ВР Микитенко В.О.,практичний психолог Мельник В.О.
 

СХВАЛЕНО