Згідно річного плану роботи школи, в рамках класно-підсумкового контролю в 5-х класах, з метою дослідження рівня навчальних досягнень учнів з математики, з 19 по 22 жовтня 2021 року було проведено зріз знань з предмету в 5-А, Б, В класах. В дослідженні брало участь 57 учнів.

Результати моніторингового дослідження якості знань учнів 5-х класів з математики представлено в діаграмах:

Результати моніторингового дослідження адаптації 1-х класів до навчання

Для попередження можливих негативних явищ на цьому етапі,та виявлення труднощів адаптації,психологом проведено спеціальне психологічне дослідження.

Мета: дослідження особливостей адаптації до школи та ознак дезадаптації першокласників.

В межах даного вивчення використовуються такі методики:

1.Методика «Профіль соціального розвитку дитини»

Досліджує:рівень соціальної поведінкової компетентності

і комунікативних навичок.

2.Назва методики: Тест «Малювання людини» Керна-Йєрасека.

Досліджує:інтелектуальні та психомоторні здібності,соціальну зрілість.

3.Проективна методика «Мій клас».

За результатами досліджень можна зробити такі висновки: присутній середній рівень соціальної поведінкової компетентності, комунікативні навички і соціальна зрілість дітей. Більшість дітей позиціонують себе «такі, що у парі» – це свідчить про благополучну соціально-психологічну позицію дитини. А також – місце поряд із вчителем. Це значить, що вчитель є значущою особою для дитини. Присутня також «ігрова позиція». Заняття в НУШ відбуваються в інтерактивній формі з елементами гри, що заохочує дитину брати в ній активну участь. Є невеликий відсоток позиція «на самоті, далеко від учителя». Це свідчить, що деяким учням потрібно більше часу, щоб адаптуватися до нового середовища. Вони придивляються, спостерігаючи, оцінюючи і через деякий час така позиція змінюється на більш благополучну.