Інформатика 6 клас Змінювання значень властивостей об’єкта в програмі

розміщено в: 6 А, 6 Б, 6 В | 0

Запустіть Скретч.
Вилучіть об’єкт Рудий кіт.
Додайте об’єкт Літаючий бегемотик (Нірро-1). Перегляньте інформацію про цей об’єкт, надайте йому нове імя, установіть початкове положення в правому нижньому куті Сцени.
Виберіть область Сцена та вкладка Тло. Оберіть тло Сцени – boardwalk.
Створіть для Бегемотика проект у якому він літає, вибравши відповідний тип обертання.
Виконайте проект.
На власний розсуд добавте новий об’єкт до свого проекту, напишіть для нього програму.
Виконайте проект.
Збережіть проекту своїй папці з іменем Вправа 1.

виконані завдання надсилати на :
Тараненко О.С.okstaranenko@gmail.com
Бурла С.О.seroha@gmail.com

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *